پایگاه بسیج خرمشهر قوچان

فرهنگی و علمی
طبقه بندی موضوعی
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۰

باربی فقط یک عروسک نیست.

عروسک باربی و تهاجم فرهنگی

باربی تنها یک عروسک نیست بلکه یک سلاح کارآمد در صحنه جنگ فرهنگی است که برای صدور سبک زندگی آمریکایی در جهت حیا زدایی و افساد دختران و زنان به کار گرفته شده است.

به ادامه ی مطلب بروید...

باربی تنها یک عروسک نیست بلکه یک سلاح کارآمد در صحنه جنگ فرهنگی است که برای صدور سبک زندگی آمریکایی در جهت حیا زدایی و افساد دختران و زنان به کار گرفته شده است.

باربی انتحاری:

باربی این بار در نقش سیاسی ظاهر شده و می کوشد با تمسخر ارزش های والای اسلامی،شهادت طلبی را به مثابه امری غیر منطقی و منفور جلوه دهد.

((باربی انتحاری و شهادت طلب که پس از فریاد الله اکبر با فشردن ضامن کمربند انفجاریش منفجر می شود به طور غیر مستقیم تلاش می کند تا فرهنگ شهادت طلبی یا تنها سلاح پیروزی بی رقیب مسلمانان را در میان کودکان به تمسخر بگیرد))

 

مکانیزم تربیتی عروس باربی:

در روش های تعلیم وتربیت مهمترین بحث الگو سازی است.بر خلاف ظاهر عروسک باربی که تداعی کننده یک چهره معصوم وکودکانه است،یک زن بیست ساله آمریکایی با تمام مشخصات اندامی آن است که با دقت طراحی شده است و با حضور تصاویرش اکثر مایحتاج و ملزومات ضروری کودکان ونوجوانان از قبیل لوازم التحریر،کیف،کفش،شکلات ها،ظروف البسه،ساعت،وسایل شخصی و.....خریداران باربی با خرید یک عروسک کارشان تمام نشده بلکه مجبورند تمام وسایل آن از قبیل لباس خواب،وسایل حمام،مایوی شنا،لباس مهمانی،وسایل آرایش و...چیز های دیگر.بدیهی است که کودکان وقتی بزرگتر می شوند در موقع خرید لباسو کیف وکفش و سلیقه ی آنها غربی و بر طبق مد ولباس باربی خواهد شد.


 

تاثیرات مخرب باربی:

1-بلوغ زودرس

2-سو تغذیه

3-مصرف گرایی وتجمل

4-تغییر ذائقه کودکان

5-ارتباط با جنس مخالف

6-عادی سازی بی عفتی

و...

۹۳/۰۴/۰۳
پایگاه بسیج خرمشهر

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز . من با این مقاله کاملا مخالفم . چون که مشق هایت را نمی نویسی و می ایی این چرت و پرت هارا می نویسی برو تا نیومدم با کمربندم سیاهت کنم فردا امتحان داریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی